torsdag 10 februari 2011

Fit for fight?

...Or not. I kväll ska jag tillsammans med Jessica prova på bodycombat. Jaa man får ju se hur det går, kan tänka mej att det blir mycket fel och många gapskratt. Men det är ju det som är mening med träning, att det ska vara roligt. Ni får update efter, om jag inte lyckats orsaka skada åt nån annan eller mej själv. För grejen är den det är nånsorts träningsform där man skall studsa upp och ner, sparka och boxas hit och dit. När det kommer till nån rytm eller koordinerade rörelser så kan man väl säga att jag är inte direkt något proffs. Men får hoppas på det bästa och att jag får plats längst bak, helst i ett hörn där jag inte syns.
_______________________________________________________________________________
Update: Svaret på rubriken blir nej; not fit for fight. Combaten var nog rolig men svårt och hängde inte alls med, men det var ju bara första gången. Ska sova på saken och se om jag ger det en andra chans nästa vecka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar