torsdag 6 december 2012

En torsdagsmorgon

Måste bara säga halleluja för såna här nästan mitt i veckan lediga dagar. När man studerar har man ju kanske det mera än vad man har i arbetslivet (om man jobbar måndag-fredag då). Just nu håller den 6. praktikveckan på och mitt huvud är helt kaos. Vill bara ha jullov, helst NU! Men om ca 2 veckor så är det här och då väntar ju jobb igen, fast några dagar ledigt hinner jag nog ha. Jaja, så i dag ska man (inte jag) fira självständighet och så har jag en bästa vän som fyller hela 21 år, Grattis Dyddan :)! Vet att hon har lite åldersnoija så vill ni göra henne glad kan ni ändå gå in och gratta henne på hennes blogg! Nu måste jag väl fortsätta med att knåpa ihop min portfolio och så ska kroppen ut och luftas lite, grått och trist väder, men känns ju bra efter en promenad iaf, bara man får baken från stolen vill säga. Vill ni veta mera om vädret så kan ni ju t.ex. besöka facebook, som tydligen har förvandlats till någon sorts väderkanal på senaste tiden, haha, skämtåsido! Ja vad har annars hänt sen sist? I går så hade jag skype-date med Ina och börjar faktiskt bli lite fundersam över om man alls kommer att få hem henne därifrån America, för hon verkar love it there, men det är jag ju glad för såklart! Här tillsist lite vinter bilder från en länk förra helgen. Hoppas ni får en bra dag :)!





2 kommentarer: