lördag 1 december 2012

Första December Tvåtusentolv

God morgon! Så hade november flugit förbi i en otrolig fart och så kan vi i dag välkomna första december. Alltså bara 24 dagar kvar till julen och jag har inte ens lagt en tanke på julklappar ännu. På dagens schema står därför att skriva en julklappslista (tyvärr inte min egen, haha). Gör en lista varje år så att jag lättare håller reda på vem jag ska köpa åt, sen då jag köpt färdigt så kryssar jag av den personen. I dag/i helgen så borde också en portfolio till skolan få sin början, Fiaten ska säljas och kylskåpet ska fyllas. I dag ska vår lilla familj fira lite lillajul, jag ska laga middag och så ska vi byta paket. Mio får fira med nya leksaker och laxpaté. När jag var till i Åbo på torsdagen så hittade jag en julkalender för katter i Citymarket, med tyckte det var lite väl mycket ändå. Firar ni lillajul? Önskar er alla en glad lillajul :)!

Att packa paket är pest, det blir aldrig så fint som man tänkt (och samma papper har jag haft i typ 3 år redan, så ber i förväg om ursäkt till släkt och vänner om ni inte hittar era julklappar pga. mängder av papper, för nu ska det slut!)

Hittade en adventsljusstake i Agrimarket


Ny lykta från Sinooperi Homestore i Skanssi

Nya hyllan vi satte upp i köket, blev genast mycket hemtrevligare!

Hjärta från Tiimari

Sambon (läs inte jag) tyckte att vi behövde möblera om i köket, bordet var ju förut under fönstret, men gillar det såhär t.o.m mera!

1 kommentar:

  1. Ojj va jag skulle villa vara hemma och fira lillajul med er alla

    SvaraRadera