lördag 29 mars 2014

Klar eller frost?

Hej lördag! I går var en intensiv dag, skola från kl. 8.30-16.45 (sjukt sent på en fredag), genast efter det via Skanssi och sen direkt till sambons föräldrar för att fara till Villa Lande på stand up komik showen; På allvar? Nää! av Sixten Lundberg och Peik Stenberg. Peik är han kopp från Sås och Kopp. Medelåldern på publiken var nog mycket högre än oss, säkert ca 50, men jätteroligt var det. Får inte träna just nu pga. mitt öga, så fick magmusklerna lite tränade med att skratta i nästan två timmar i alla fall. Har fått ha träningspaus nu redan snart två veckor, men ögat är nu ''fixat'' med laser så ska igen till Tyks på kontroll i början av veckan och hoppas att allt är bra så att jag får fara till gymmet igen. Ibland vill man inte alls dit, men sen då man inte får så lockar det ännu mera, haha.
Anyway, vad inlägget egentligen sku handla om var det här. Just nu sku jag vilja ha en mariskooli i ljus färg, har två mörkgråa redan, en större och en mindre och en stor rosa, men den är inte äkta. Det här är något som jag har funderat på i evigheter (får ibland sånhärna egentligen hemskt orelevanta saker att fastna i hjärnan), att sen då plånboken tillåter, ska jag skaffa en i klart glas eller frostad? Gillar båda så har svårt att välja, men tror nog att jag tycker riktigt lite mera om den frostade. Bäst av allt sku väl vara att skaffa en av var och slippa beslutsångest, haha. Om du har någon åsikt om vilken som är finast, kan du ju gärna dela med dej. Dagens planer ser ut som att det blir lite städning både inne och ute och bakning för i morgon har jag födelsedagskaffe för familjen, sen borde jag också göra klart en skoluppgift, men vädret ser ju lite för lockande ut, så får se hur det blir med det. Hoppas du får en bra lördag :)



Bilderna lånade från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar