måndag 28 april 2014

Att hitta ordning i kaos

Just nu känns det helt råddigt i huvudet. Utvecklingsarbetet är så gott som färdigt, men har fortfarande ingen aning om jag har förstått något alls rätt. Men så har det nog varit med en hel del av de uppgifter vi haft under de här fyra åren. Hoppas bara på att det nu blir godkänt så att jag sedan kan börja planera för vad jag egentligen skall säga till eleverna när tillfället är, just nu känns allt lite i oordning, men så är det ibland, lite svårt att hantera för en kontrollfreak som jag. I morgon blir det att fara med Jessica in till Åbo och till skolan för att rätta det sista i arbetet och sen ska jag på återkontroll hos ögonläkaren, känns faktiskt roligt med lite annat program än bara det här skrivandet och att vara hemma. Fast visst har jag hunnit med en hel del annat också då motivationen för att få ihop någon text har varit dålig, blivit en del länkar och besök till gymmet. Bloggen är tyvärr inte prioritet ett just nu och inläggen blir inte så hemskt intressanta kanske, men månne det inte blir ändring snart då jag får mera tid och inspiration. Hoppas veckan har börjat bra för dej :)!

Det här måste vara en av världens godaste kombinationer, kvarg och ananas

Jag som hittills typ aldrig har druckit kaffe, har nu plötsligt märkt att det är ganska gott.

Snart är  hoppeligen det här studerandet över :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar