måndag 11 april 2011

Reality's a bitch

I dag har jag i alla fall lärt mig att jag ska sluta skryta om att jag typ aldrig blir sjuk, mitt oslagbara immunsystem osv. Men det här är första gången på den här vintern som jag har förkylning så ska väl inte klaga så jäkla mycket mer över det. I dag är det förövrigt en vecka sen jag kom hem från Teneriffa, har tyvärr inte hunnit med nåt inlägg om resan än, har jobbat hela helgen. Reality is a bitch cuz' ända sen vi kom hem har jag inte tränat, ätit allt vad jag vill och har nu då dessutom drabbats av flunssa. Lite synd för idag sku det ha varit spinning, crosstrainer och armar på schemat, men har promenerat lite i alla fall, så får duga hittills. Är ju inte länge tills det blir sommar, men med den här farten och mängden praktik och jobb så lär man inte hinna njuta så mycket, men det ska jag ändå. Life's too short to have regrets. Dagens låt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar