torsdag 28 april 2011

Skriv rubriken här

Har just skrivit tent i läkemedelsräkning och det gick väl så där. Fick svar på alla fem frågor, men svaren och sättet att räkna var knappast rätt. För saken är den att allt skall vara 100% rätt, för gör man fel i verkligheten så kan någon faktiskt dö, STORT ansvar man har i den här branschen. Det är inget att sörja över att jag knappast klarar tenten, var första gången i mitt liv jag inte var ens minsta nervös för en tent. Gick dit med attityden ''ska jag få underkänt, så ska det göras ordentligt''. Man kan ju inte vara sur och tvär, när man endast har sig själv att skylla på. Och det super fina vädret gör ju att man inte kan hänga läpp. Förut skulle jag ha varit arg och sparkat och skrikit omkring mig, men nu har jag insett att man inte kan vara bäst på allt, så är glad över det jag kan och är bra på istället. Annars så har vi tusen uppgifter och rapporter som ska skrivas innan praktiken och det efterlängtade sommarlovet, men sen är det första året slut, snabbt gick det trots allt. Ha en fortsatt bra dag och känn er inte dåliga av min jättepositiva och glödande studielust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar