måndag 27 juni 2011

Lost in space

Känns som det var typ 100 år sen en update. Men har helt enkelt inte haft tid att prioritera bloggen så högt på senaste tiden. Det känns som att det enda jag gör för tillfället är att köra bil till och från jobbet, jobba, sova, träna och äta typ. Sen har tydligen min favorithobby blivit att glida runt i jumppakläder, utan smink och håret i tofs. Gud vad har hänt? Jag har ju förvandlats till en lat jävla ''I couldn't care less''. Nu ska jag ta mig i kragen och se till att njuta lite av sommaren också. Ironiskt nog så köpte jag just en ny tisha och ett par mjukicaprin, fast till träning då. Och jaa höll på att glömma, Popkalaset var super och inget regn så det får nog fulla poäng. Tyvärr är bilderna jag tog av Petter ganska dåliga, han kom ut på scen ca 22.30 och då var ju jag redan ganska långt inne i dimman ;)

I väntan på Petter

PETTER!

REA (byxorna är typ chockrosa irl)






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar