tisdag 28 juni 2011

Vardagslyx

Som nästan alla tjejer så tycker jag såklart om att shoppa. Tog en sväng ner till stan i dag till rean, helt galet mycket folk överallt. Hittade ganska mycket, men det flesta var inte på rea, typiskt mig. Skulle kunna shoppa mycket mer och ofta men tyvärr skriker plånboken nej, hoppas jag någongång blir jätterik och kan köpa precis vad jag vill. Nästa sak jag prioriterar just nu är någon fin väska från DKNY eller LV. Men lär ta några år innan jag vågar satsa så mycket pengar, lite snål är jag ändå trots allt. Här kommer lite bilder från i dag.
Klänning - Gina Tricot, Ring - H&M, Väska - Longchamp, Skor - Seppälä

Den här underbara fick flytta hem till mig, Stockmann - Global Accessories


Också tisdagar kan kännas lyxiga


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar