onsdag 27 juli 2011

Get to know me, Part 1

Eftersom jag inte hela tiden har så mycket roliga och intressanta saker att dela med mig så tänkte jag köra lite ''get to know me'', saker som ni inte kanske visste om mig. Fast de som läser den här bloggen känner säkert mig ganska bra redan, men kanske jag kan överraska er med någon ny grej. Anyway, här kommer part 1:

¤ Jag är höjdrädd
¤ Jag har sett Avril Lavigne live två gånger, awesome
Too much jag, jag, nu blir det utan:

¤ Har en tatuering, men vill gärna ha flera
¤ Var prematur-barn, dvs. född för tidigt (ca 3 månader innan beräknat)
¤ Hatade leverlåda i ca 10 år, men nu skulle jag kunna äta det hela tiden
¤ Kan få in nästan hela knytnäven i munnen, sjukt stor käft
¤ Har sett Sagan om ringen 2:an x-antal gånger, kunde de flesta repliker utantill förut

Nu vet ni då lite bättre vem jag är, eller? kanske lite konstig info, men what the hell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar