fredag 8 juli 2011

Vuxenpoäng, check!

I helgen är det Baltic Jazz här på Kimitoön, mera känd som bara Baltic. Det brukar hålla på från fredag till söndag och där har man typ hängt sen man var 12-13 år, krypandes i någon buske och trott att ingen ser hur full man är. För när det händer något på den här ön (väldigt lugnt annars) så måste man nog vara där det händer. Hade först planerat att fara dit både i dag och i morgon och dra en ordenlig fylla, då inte är ledig så många helgar denna sommar. Som tur har jag förnuftigare vänner, så i dag har jag varit mogen och endast druckit en cider. Men i morgon blir det andra bullar. Jaa annars då, i dag har jag piercat näsan, tog inte så sjukt som jag trodde, fast ont gjorde det nog. Är kanske lite gammal för att vara min första piercing, men what the hell. Problemet är bara att inte hade räknat med att måste ha den i utan att byta i typ 6 månader. Och jag har praktik i november på kirurgisk avdelning så får väl ha plåster över då, snyggt. Vilken roman detta blev då,men det viktigaste ska också med; dagens låt får bli av kent :)
Janina gjorde i läppen :)


Tofu me champinjoner, Bästa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar