söndag 24 juli 2011

Sunny !

Godmorgon, i allafall för min del, kanske för någon annan med. Har nog varit vaken i några timmar men känns ganska slut i huvudet då jag sovit bara ca 5 timmar. Brukar oftast kunna sova jättebra efter nattskift men nu verkar det vara sämre med det, men har bara en natt kvar så nog orkar jag hållas vaken. Känns skitbra att det är söndag och att inte vara bakis, brukar tänka på alla som ligger i sängen med huvuvärk, mår illa och hatar sig själva i dag och känna mig jävligt nöjd över att jag inte är i den situationen, haha. Att festa är ju jättekul, men dagen efter mår man nog som man förtjänar. Här är jättefint ute och sol så för mig blir det snart en länk, lite träning och sen igen i väg på jobb. Här kommer några bilder från i dag och dagens låt, såklart.


Hometown     
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar