fredag 1 juni 2012

Saknar rubrik

Det här inlägget får bli tillägnat musik, en viktig ingrediens i mitt liv. Många saker känns bara lättare att göra om det finns bra musik med. Jag kan t.ex. inte dammsuga utan att ha mp3:n på, nåjaa visst händer det ibland utan. Men ganska tråkiga saker som att städa och diska är mycket lättare med rätt musik. Jag tänkte nu skriva lite om ett av mina favorit band sedan länge, Linkin Park. I dag har jag väldigt blandad musiksmak, men hela min tonårstid var det mera mörk musik som dominerade. Stora favoritef är ännu i dag Rammstein, Korn och Slipknot. Men tillbaka till Linkin Park, egentligen gillar jag deras äldre låtar bättre, men vissa nya låtar är nog riktigt bra. Diane på 14 år tyckte dessutom att han sångaren var det vackraste som fanns. Han var lagom badboy men ändå gullig. Visst ser han helt bra ut i dag med, men njaa min smak har väl lite förändrats där också. Som avslut två låtar av Linkin park, en gammal och en ny.

bild lånad från google


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar