torsdag 31 maj 2012

Vi har nått slutet

Det här blir det sista blogginlägget som skrivs i min lilla lägenhet på Fredsgatan i Åbo. Så nu blir jag officiellt sambo och flyttar till Kimitoön till vårt hus. Känns ganska jobbigt att ta farväl av mitt första riktigt egna hem, har ju bott här i nästan två år. Men samtidigt försöker jag tänka positivt och hoppas att jag och Jesse klarar av att bo tillsammans ''på riktigt''. Kommer säkert ändå att söka nån ny lägenhet till hösten, kan ju hoppas att man har tur och får nåt billigt krypin. Just nu vill jag bara gråta, jag är rädd, men samtidigt glad, blandade känslor. Finns så många fina minnen jag tar med mej från den här lägenheten. Många roliga fester och andra roliga saker har hänt här. Fast nu ska jag önska er en fin torsdagskväll och fortsätta städa det sista, ekar som fan här just nu, stort och tomt känns det. När en dörr stängs så öppnas en annan :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar