tisdag 24 juli 2012

Hade nästan glömt

Om mindre om en månad så ska jag och Rebecca och se kent i Åbo. Som jag har väntat, hade nästan till och med glömt bort det. Har tänkt tillbaka i tiden och minns när jag hörde dem som yngre, tyckte att man förstod nada av deras texter. Men inför sommaren 2010 då vi sku se dem på Rockoff så tog de mitt hjärta och så vet ju alla hur det går när man blir kär. Gillar att vissa av deras låtar har logik, men vissa saknar det helt. Det är lite som livet och människorna, vissa har logik och struktur i sitt liv och andra inte. Här kommer som avslut några av mina favorit kent låtar. Och så en parentes, lite pissdag i dag. Hur mycket jag än älskar våra katter så faan vad arg jag blev då Mio bet av min telefonladdare i två delar. Tur att man har en händig man som kan fixa det mesta. Ha en bra kväll :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar