tisdag 17 juli 2012

Midsommar 2012


Lovade ju lite inlägg om min sommar hittills då jag sugit på att blogga så här kommer det första. Klart det inte är lika roligt att blogga i efterhand, men känner att det måste göras, för varför har jag annars tagit en massa ''onödiga'' foton? Har inte många från just den här helgen och har inte ens lyckats fota värdparet för helgen. Midsommarhelgen detta år spenderades i goda vänners sällskap på hemmafest här i Kimito. Det var grillning och massa annan god mat och såklart lite alkohol. Min klocka som jag lagat redan två ggr flög plötsligt under middagen av min arm och armbandet gick i bitar (köp inte Jet Set, håller inte för 5 cent..) och Dyddan var väldigt glad över typ 100 suddiga, otydbara foton på sin systemkamera som diverse fulla personer tagit. Natten avslutades med att äta något brända bacon (läs; svarta som kol) och att uppdatera med patetiska statusar i allt för hög promillehalt på facebook. På lördagen fortsatte fredagens program all over again' och på söndagen var man ganska så mör och slö. Bilderna får så gott som tala för sig själva och så också helgens mest spelade låtar; kort och gott en lång och super kul helg.



Got ya!



Vet inte vilken låt, men troligen nån hon gillar :)





Fina Jasjas

Lördag; dagen då all färg lämnade mitt ansikte.




1 kommentar:

  1. Ettan <3 :)
    Ehdottomasti! Se lippis onkin tullut kovaan käyttöön.

    SvaraRadera