onsdag 20 februari 2013

Frågor & Svar

Fick en blog award av Fanny. Vad det här går ut på: Du ska svara på de 5 frågorna du får. Sedan skicka vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.

1. Vad är de häftigaste du gjort i ditt liv?
Kommer just nu bara på såndärna halvmesiga saker, som att ta körkort, dyka från 3 meter etc. Är innerst inne en ganska osäker och rädd typ så därför händer det väl inte så mycket jättehäftiga saker i mitt liv. Men ett halvdåligt svar får bli att åka Tornadon i Särkänniemi (och gör det fan aldrig igen, fast vågade ju en gång iaf).
 

2. Då du blir riktigt arg och irriterad hur blir du? (slår du, söndrar du, gråter du?)
När jag blir riktigt arg så söndrar jag gärna saker (tyvärr), skriker och får mina vredesutbrott att gå ut över alla i min närhet.


3. Var vill du helst bo?
Jag trivs bra där jag bor just nu, i vårt hus i Kimito. Men om jag fick välja var som helst så blir det nog någonstans där det är varmt året runt, typ Grekland eller Thailand.


4. Har du någongång varit med om att trilla face plant ute bland andra människor? Berätta hur och var i såfall.
Fast jag klåpar mycket så har det här nog aldrig hänt, och om det har varit nära så är det nog nångång jag glömt av för hög promillehalt.

 
5. Är det någonting du ångrar att du inte gjort, och vad?
Jag tror inte på att ångra saker, tror inte man mår bra av att inte kunna släppa det som varit. Fast här kommer jag ändå på bara på en sak, som är gammal som gatan redan. För snart 8 år sedan var jag och sambon Jesse på samma fest och det var väl där vi egentligen märkte varandra. Kommer ännu helt tydligt i håg att jag ville pussa honom då vi skulle gå hem, men jag var för feg så vågade inte. Tänker ännu på det här ibland, men något gjorde jag ju ändå rätt, eftersom vi nu är sambon och hans namn står i min förlovningsring ;)

Gjorde mitt bästa med att svara på frågorna. NU vill jag utmana InaDyddy, Janina, Paulina & Becca.

Frågorna till er är följande;
1. Vilken känd person, levande eller död skulle du vilja äta middag med och varför?
2. Om du fick önska dej en superkraft, vilken skulle det vara?
3. Om du fick äta endast en sak i en månad, vad skulle det vara?
4. Du blir plötsligt multimiljonär, vad gör du först?
5. Vilken film såg du senast?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar