lördag 23 februari 2013

Att ha helg

God morgon! Ooh, äntligen är det helg. Efter en vecka som hittills kan summeras i mycket jobb och för lite gjort skolarbete så tar jag verkligen emot den här lördagen med öppna armar. Är som många kanske redan vet en städfreak, städar och ordnar verkligen i både tid och otid, men nån perfektionist är jag väl inte direkt. Det här är dock kanske inte världens bästa kombination med att min sambo sen är en sådan som för det mesta går runt full med damm och olja. Men vad är det egentligen att inte män ser damm och fast det är hur råddigt som helst så kan de tycka att städar du verkligen, nu igen? Nåjaa i vårt hus har vi en sådan deal att jag sköter insidan och sambon utsidan, klart vi hjälper varandra ibland också, men är helt nöjd med detta. Nu när jag jobbat så mycket så har det inte blivit så mycket tid för att göra annat än det nödvändiga, så nu ser här verkligen inte så kiva ut...På dagens program står då alltså städning, länk med Jessica och så lite skolarbeten, i morgon kallar jobbet igen. Så i dag ska jag njuta av att ta det lugnt och bara pyssla med sådant jag gillar! Önskar er en bra helg :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar