lördag 4 januari 2014

Bruka Design

Fick i somras ett presentkort till Kimitonejdens Lås då jag slutade sommarjobbet, så i går var jag äntligen och använde det. Om någon inte är bekant med vad för butik det är så säger ju namnet en del, de säljer olika lås och andra saker, men också inredning och olika present saker. Rekommenderar om du här på Kimitoön ska köpa gåva till någon. Bestämde redan då jag fick presentkortet att det sku få bli något från Bruka Design som jag gillar mycket. Har från tidigare en pajform, en mindre hjärtskål och en skål i beige med texten chips på. Sku därför ha velat ha en likadan med texten dipp, men de var tyvärr slut i den färgen. I stället fick en grå skål med texten godis och ett metallhjärta följa med hem. Snart har vi inget annat än hjärtan överallt i huset, haha. Resten av dagen kommer nog att spenderas mest här på soffan med tända ljus och bläddrande i det här årets första inredningstidning, passligt väder ute för det. Fast aktiv har jag också varit, besökt butiken och varit på en timmes promenad i regnet med Becca, i dagens väder sku det nog ha varit lite svårt att ta sig ut utan sällskap. Så nu kan man med gott samvete vara lite lat, önskar dej en skön lördag :)!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar