tisdag 14 januari 2014

Fynd & vårkänslor

Jag är tyvärr ingen vinter människa alls, hatar då det bara är mörkt och kallt. Sku så gärna bo någonstans (i alla fall under vintern) där det är varmare för att slippa vara på dåligt humör och att frysa, för är tyvärr en väldigt kallblodig person (haha), som säkert därför fryser ofta. Fast vet ju såklart att det inte hjälper att gnälla om, kan inte ändra vädret och flytta till varmare breddgrader har jag varken råd eller egentligen passligt in i livet med, så får bara stå ut. I dag försökte jag i alla fall förgylla dagen med att inhandla tulpaner som gav lite vårkänsla och för varje dag som går börjar det ju bli ljusare och närmare våren, positivt tänkande hjälper alltid lite! Sen gjorde jag ett sådant fynd att bara måste rekommendera er alla att fara till Kaarina och handla till snorbilliga priser om ni har tid och är i behov av möbler och inredning. Skulle egentligen bara till Honkong, men då jag inte hade brått hem for jag in via Sotka och Asko också. Där hade dom flyttrea för att dom tydligen ska flytta närmare Skanssi och gud vad mycket saker där var till helt sjukt billiga priser. Hittade en dyna som redan var mycket på rea från det vanliga priset och då jag kom till kassan kostade den bara 5 €, fatta att jag blev förvånad då originalpriset var 25 €, vilket kap alltså, made my day :)!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar