tisdag 7 januari 2014

Ytligt

Då i början av december var på kryssning med vänner bestämde jag mej för att nu var det dags att köpa en ny parfym. Min Chanel Mademoiselle har efter flitig användning i över två år äntligen börjat ta slut så nu var det passligt med en uppdatering. Gillar många av just Chanels parfymer, men en del är tyvärr lite väl ''tant''aktiga för min smak. Spenderade i alla fall mycket tid i parfymbutiken för att hitta en del kandidater, den jag sen köpte från Carolina Herrera är egentligen ganska olik min vanliga smak, men omväxling förnöjer sägs det ju. Den har en ganska stark dominerade doft, men är egentligen ganska somrig, svårt att förklara. Köpte också en smart reseförpackning för parfym, det är som en liten parfymflaska dit man fyller parfym från sin större flaska, exempel finns om du klickar här. Med hem fick också följa ett par örhängen från Snö of Sweden, gillar många av det märkets smycken och har ett armband från tidigare. Som näst får det säkert bli ett halsband som går ihop med båda om det går att hitta något sånt.





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar