söndag 25 maj 2014

Sen senast

Tömde kameran på en massa bilder så här kommer ett bildregn från de senaste veckorna. I dag är inget speciellt planerat, snart blir det en sväng till gymmet och eftersom det är lite mulet ute just nu så borde jag nog göra en storstädning inomhus, får se hur det känns senare. Känns nog lite konstigt att inte har någon skoluppgift som väntar, en inre stress är liksom borta, för på fredagen lämnades de sista pappren in och nu är det bara att vänta på dimissionen. Fast nu på tisdag och onsdag har vi första hjälp kurs och onsdag och torsdag ska jag på jobb. Efter det blir det nästan två veckor ledigt före dimissionen, klart jag säkert sku ha kunnat fylla dem med jobb, men nu tänker jag bara ta dagarna som dom kommer, har en del att fixa med här hemma och ska sola och träna, men framför allt ska jag ta det lugnt. Efter fyra år av slit med skolan är man nog värd att vara lite ledig också, sommarjobbet på Åland börjar sen 16.6. Önskar dej en bra söndag :)!

Fick ta farväl av en mycket älskad liten vän 9.5, på min och sambons årsdag dessutom, hjärtat gråter och saknar han som fan :'(


Janina fyllde år och hade fest 3.5
Skrev in dimissionen med bläck och nu känns det lite mera verkligt.
Ny t-skjorta från Lindex

Så här har de senaste veckorna sett ut, mycket körande till praktik och skolan.
Städade igenom alla papper från Axxell tiden och det här allt + lite till slängde jag bort, men en del sparades nog också.
Firade att sista praktiken tog slut.

På fredagen firade klassen att vi blir färdiga med middag på åbåten Svarte Rudolf.
Fina tulpaner vid Domkyrkan.
Dagens frukost, kvarg med frukt.

2 kommentarer:

  1. vad roligt att du ska till Åland och jobba, vad ska du arbeta med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska jobba på preventivrådgivningen i Mariehamn.

      Radera