onsdag 29 oktober 2014

Avokadopasta

Testade i går ett nytt recept på avokadopasta härifrån. Har länge funderat över hur det smakar och nu vet jag att det kommer jag nog troligen inte laga igen. Har annars ett love-hate relationship med avokado, i perioder gillar jag det och andra gånger inte alls. Tyvärr var just den här pastan ingen höjdare, men nu vet jag i alla fall hur det smakar, haha. Annars har jag inte så mycket att berätta just nu, håller på med nattjobb så då händer det inte så mycket värt att nämna. Har en kväll och tre nätter bakom, som tur är det bara en natt kvar nu och sen blir det två dagar ledigt. I helgen tror jag att ska baka något, kliar i fingrarna för det. Och nu kom jag på att har glömt att visa morotskakan jag äntligen fick lagad för några veckor sedan, fin blev den inte, men dock jättegod, ska försöka komma i håg det i helgen. Önskar dej en bra onsdag i blåsten :)!


1 kommentar:

  1. Jag igen äälskar avokadopasta! Det här receptet ska de va: http://www.ruokala.net/resepti/avokadopasta-kirjasta-safkaa-parempaa-arkiruokaa / Becca :)

    SvaraRadera