fredag 10 oktober 2014

Orden

Igen blev det en längre paus, beror väl mest på att nog har en massa bilder och idéer om vad jag borde skriva, men sen då ska göra det, kommer liksom orden inte riktigt fram. I väntan på bättre blogginspiration får du se några bilder från senaste veckorna, önskar dej en skön fredag i höstvädret :)!

Åh, om man själv skulle kunna göra så där, men är ju typ lika vig som ett kylskåp

Ljuslyktan med fjäril från Cozy Villa

Var med syster och systerdöttrar till Salo marknad, här storasyster Mira.

Förra lördagen besöktes Mat- och vinmässan med Becca. Minns inte namnet, men skumppa finns i glaset.

Sötsaksälskare som jag är tog jag såklart efterrätt för min matkupong, tyvärr ingen höjdare direkt, men Aalto-fiilis fick man av skålen.

Becca bjöd på mycket god sushi

Och sen fortsatte kvällen med att diskutera framtidsvisioner och kvinnoproblem i sällskap av den här, rekommenderar varmt.

Det här händer nästan varje gång jag tar fram en tidning, antingen sitter han på den eller sen ska det mittialls vilas på alla nyheterna, fun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar