onsdag 22 oktober 2014

Höstigt

Fick plötsligt en sån längtan att skriva, så måste ju ta och göra det då. Har haft lite svårt med inspirationen och tid för bloggen på senaste tiden, emellanåt känns det som att det ända jag gör är att vara på jobbet, men sådant är livet nu, inget mera roligt (för den delen inte alltid) studieliv. Dagens inlägg får handla om inredning, vet inte vad du känner, men då hösten och vintern börjar komma får jag jättemycket ''fixa om och inreda energi'' igen. Beror säkert delvis på att på sommaren är det ju liksom inte samma fokus på inomhus och sen med kallare väder utomhus vaknar abstinensen till liv för att börja fixa om. Följer oftast inte trender inom inredningen, utan använder mest det jag gillar, sådant som är vackert helt enkelt, hehe. Nu till hösten och vintern känner jag störst behov av att fixa det mysigt hemma med massa textiler som dynor och filtar och ljus i mängder då mörkret bara kommer tidigare och tidigare. Att hemmet skall bjuda in till lugn och ro medan det regnar och ruskar utanför. Jag som annars gillar ljusa färger känner just nu också behov av mera mörkare färger som svart, mörkgrått och brunt. Här nedan har jag samlat mina favoriter från H&M Home just nu, kanske en del borde få flytta in här hemma snart. Önskar dej en bra onsdagskväll :)!

Är fortfarande besatt av glasburkar i alla de former



Ljus kan man omöjligt ha för mycket av


Alla bilder är lånade från H&M Home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar