söndag 23 november 2014

Paket

Hello!

Att öppna paket är ju alltid roligt.
Snart blir det ju jul, men personligen tycker jag att julen nog var roligare då man var barn. Det var liksom mera spänning då med allt som hör julen till.

I dag tänkte jag i alla fall visa vad det fanns i de senaste paketen som kom på posten.
Det där lät ju lite som att jag beställer en massa saker hela tiden, men så är det nog inte riktigt (men emellanåt nog, hehe).

Här har jag ännu en natt jobb kvar och sen väntar nästan en hel vecka ledigt, skönt!
För 1.12 ska jag troligen börja på ett nytt jobb,
men mera om det senare i veckan som kommer!

Önskar dej en bra söndag :)!

Vinterkängor från Björn Borg. Har ju inte fått chans att testa dem i riktigt kallt ännu, men so far I love them!


Stickad tröjklänning från H&M. Har typ bott i den sen jag fick den, så skön!

Den här klänningen är också från H&M. Jätteskönt material och form. Huvan är dock så stor att det kunde rymmas typ tre huvuden i den.

Min räddare i nöden från H&M. Använder hårbanden till träning och jobbet, räddar en bad hairday eller då man bara är lat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar