måndag 14 mars 2011

13 days to go

Helt sjukt vad snabbt det gått, i dag är det endast 13 dagar tills vi drar iväg och gör Teneriffa osäkert. Med mig ska jag packa ner några av mina skolböcker, massa skolarbeten och länkskorna...Haha, trodde nån mig där? Faan heller, med ska mitt bästa humör, bikinin och solkrämen med mera såklart. Ingen skola, ingen vardag, ingen träning å få äta och dricka precis vad jag vill när jag vill i en hel vecka. Med vad jag vill äta är ju såklart godis å andra kaloribomber. Nej nu låter jag nog som nån hurja sportig bantare, men nej det är jag inte! Drabbades nog redan lite av panik då Jessica sa att hon inte tänker läsa skolmailen på en vecka, vad, EN VECKA? tänkte jag. (Läser mailen ofta flera gånger/dag) Men insåg sen att jag inte måste kontrollera hela min omgivning 24/7, så tar på riktigt semester från allt i 8 dagar. Och ska bli superskönt att bara slappa, festa och ha roligt helt utan planer i förväg och bara se vart dagen tar en, scary but true :)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar