fredag 11 mars 2011

Ekar tomt här va?

Vet egentligen inte om det är någon som är så intresserad av att läsa min blogg. Det har nu i alla fall slagit mig att jag är inte heller så intresserad längre, tydligen? har inget att skriva om, men gör nu ett försök. Vill bara berätta för er om en låt som jag snöat in mig på för tillfället, den spelas om och om igen även i mitt huvud. Men den är ju så jäkla bra.

Och för det andra så släpptes Avrils fjärde album i veckan och jag gillar det, men min absoluta favorit av alla fyra så är det andra albumet Under my skin. Eftersom sångerna från denna platta kom att betyda mycket och gör det fortfarande för mig speciellt under min ''dystra'' tid av högstadiet. Denna var perioden jag hade svart hår, gick endast klädd i svart, var sur för det mesta och bar en massa nithalsband och min bästa tröja pryddes av Marilyn Manson. I dag tackar jag gud för att jag växte bort från den där stilen, skulle inte alls passa mig i dag.

1 kommentar:

  1. jag har också adels sång på hovo hela tiden ! non-stop

    SvaraRadera