onsdag 16 mars 2011

Cancerskräck?

Idag har jag för första gången solat solarium, vilken upplevelse. Kändes helt konstigt att man faktiskt blir brun inne i en maskin, lyx med radio dessutom. Jaha tänker ni kanske nu, vill hon ha cancer eller? Nej det vill jag ju såklart inte, men med tanke på att min mamma dog i just hudcancer så har ju tanken funnits där förut att solarium är sjukt farligt. Men vad jag vet så solade mamma aldrig solarium, men var mycket i solen och alltid jättebrun. Jag har dock aldrig lidit av nån större cancerskräck. Det går inte att gå runt och vara hypokondrisk och tro att man blir sjuk av allt och alla. Vi kommer väl alla att drabbas av någon form av cancer någon gång så mycket skit vi får i oss av all mat och från vår omgivning. Men nej det var inte meningen att detta skulle bli ett negativt inlägg, men det här är sanningen, enligt mig i alla fall. Ha en bra fortsatt kväll, nu står träning och finska rapport på mitt schema :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar