fredag 4 november 2011

Fast

Kan inte sluta lyssna på den här låten, den är bara såå jävla bra. I går gjorde jag också min första tatuering, alltså jag tatuerade, funderar nu om det skulle vara något att satsa på? roligt som faan, men skit svårt. Men skulle troligen inte passa mig då jag klåpar så mycket. Dyddan blev offret, fast den är långt i från färdi. Hon har bestämt att hennes ena ben ska bli en yearbook där alla får tatuera något, så nu sitter min autograf fint där och då bär hon ju alltid mej med sig, för troligen slipper hon mej aldrig ändå. We rock this world, you know saltgurka! H/Bananachili (inside från länge sen så ni behöver inte förstå) :D

1 kommentar:

  1. tack :D..uss vilken väntan :S:S joo alltså hon sa att jag iaf måste på ett till men ja vet it sen men obehaglit.. fast chansen e liten =)

    SvaraRadera