onsdag 16 november 2011

Tomt

Har ingenting att skriva så tänker inte försöka, för då blir det bara rådd. Men hoppas ni har det bra och orkar stå ut med mitt icke existerande bloggande en tid till, tills jag grävt fram inspirationen igen, var nu den har gömt sig? Kan ju iaf dela med mig av att jag i dag är tacksam för att jag har mina fina tjejer; ni är verkligen guld värda. Det är så konstigt att det egentligen blev vi fem; Dyddan, Jessica, Ina, Janina och jag. Men än håller vi ihop i vått och torrt. De tar alla verkligen fram mina bästa, men tyvärr ibland också sämsta sidor. Fast jag tycker det är det man har vänner för; så man kan vara sig själv till 100%, man kan vara ärlig, vara arg, skratta och gråta tillsammans. För vad än du gör kan du lita på att de  kommer att finnas där och älska dej ovillkorligt och utan krav. Det är verkligen äkta vänskap. Tyvärr är jag för lat för att leta upp en bild, finns typ flera 100 på mitt fina gäng, så delar i stället med mej av en låt som bara är så vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar