måndag 4 mars 2013

Att snart loosa it

Är för tillfället begravd under en allt för stor röra av skolarbeten, examensarbete, jobb och dessutom har jag skola hela veckan och två deadliner på fredag samt en grupptent. Just nu vill jag bara ta en äkkilähtö till nåt varmt land och skita i allt som måste göras. Får ingen början på något och motivationen har varit noll ganska länge nu. Har till och med seriöst börjat fundera på om det här verkligen är det jag vill med mitt liv. Att jobba som sjukskötare/hälsovårdare då, men alla har vi väl stunder då man funderar över sina val? För egentligen så sku jag ju vila flytta till Hawaii, tatuera en sleeve och raka av mej håret, så känns det just nu i alla fall. Dagar som denna är det bra med feel good-musik, som låten nedan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar