onsdag 17 april 2013

Att börja om

I dag är det ingen överdrivet glad själ som sitter här och vill peta ner några ord. Det jag mest vill skriva är bara negativt, kan kort summera i att jag just nu känner en hopplöshet för det här jäkla examensarbetet och ogillar mina projekt handledande lärare en aning (eller jaa det var väl milt sagt). Fast den här bloggen är ju egentligen inte gjord för att sprida negativitet och hat och jag vet nog att det finns större problem i världen. Men just nu vill jag bara radera skiten och börja från början, i stället för att svänga och vända texten om och om igen. Men i samma båt sitter ju Jessica och tillsammans ska vi nog få det här vänt till något bra! Känner mig bara lite lurad just nu, då vi hela tiden hittills fått höra att texten är så bra och teorin stark etc. Och så plötsligt har de hittar fel i det mesta. Ville bara sitta där och skrika att; ''jag ska faktiskt bli hälsovårdare och inte någon professor''! Nåjaa, nu ska jag återgå till korrigeringen av texten, hoppas ni har något roligare för er :)!

 

1 kommentar:

  1. Jag blev nog jättechockad också över att dom plötsligt ändrade sig så pass över er del när den ändå är så bra! :O Hoppas vi får göra någon ordentlig utvärdering, tror inte lärarna får någon positiv feedback från nån av oss!

    SvaraRadera