måndag 29 april 2013

Uppdatering

Hej! Länge sen sist. Men mitt liv just nu består mest av att hålla på med examensarbetet och jobba. I dag fick vi med Jessica texten så gott som klar och väntar sen efter morgondagens inlämning på feedback, så resten av veckan kommer att gå åt att fixa det sista. Hoppas verkligen att det inte är så mycket som måste ändras på, men antagligen ändå något. Då man jobbat så intensivt med något i snart 5 månader väntar jag som fan på inlämningen nästa måndag. Känner någon sorts hat-kärlek till arbetet just nu, men gud om det skulle försvinna, då skulle nog man säkert bli självdestruktiv. I morgon är det vappen och den kommer tillbringas i vänners sällskap och samtidigt firande av 30-års fest, blir nog kul och såå skönt att koppla av lite. Jaa det var väl vad jag hade och berätta, nu har jag en bil som borde tvättas och ett hus som måste städas ordentligt, men noll motivation, fast bra musik hjälper alltid, t.ex. som låten här nedanför. Ha en bra start på veckan :)!




2 kommentarer:

  1. Jag vill läsa err arbete när de kommer upp på thesus let me know when :)// ina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska jag göra, det skickas in dit senast 10.6 :)!

      Radera