måndag 4 maj 2015

Att göra ett nytt försök

Hej hej!

Verkligen länge sedan senast, nästan 5 månader om man nu ska vara petig.
Det har varit en tid av undran över bloggens öde, ska den fortsätta eller få ta paus för alltid. Just nu känner jag i alla fall lust att skriva, så för närvarande ska jag försöka blåsa liv här igen om det nu är till någons glädje, hoppas i alla fall att här finns någon som ännu vill följa med.

Nu är jobbet slut på Åland och några veckor av ledighet ligger framför före jag antar nästa utmaning inom arbetslivet, blir fjärde arbetsplatsen på snart ett år som ''färdig''. Nå, med det sagt kan man väl säga att inte är rädd för utmaningar, hehe.

I mitt ''bloggfria liv'' de senaste månaderna har jag varit sjukt dålig på att ta bilder överhuvudtaget, så här kommer några bilder från morgonen/förmiddagen på Finnuddsvägen.

Hoppas du får en bra start på veckan :)!



Än är det inte så varmt, men med ytterkläder gick det bra att äta lunch på verandan

Nasse försöker få åt sig en smakbit av maten


1 kommentar: