lördag 22 januari 2011

Från soffpotatis till sportig?

No more McDonalds for long
Jaa rubriken får tala för sig själv. Mina vintrar har hittills spenderats framför tv:n eller dator liggandes i soffan, eller egentligen har mitt liv hittills i perioder varit jäkla oaktivt. Men nu får det vara slut. Nu har jag äntligen bestämt mig för att om jag ska må bra och vara nöjd med mig själv så får jag lyfta på reven å börja röra mig mer å dessutom äta bättre. Dock skadar det inte med lite gott ibland, man måste ju njuta av livet också såklart. Det här e ju det vi alla vet; äta hälsosamt och motionera så mår du bra, men fifaan vad kebab å cider också är gott, dock med måtta. Jag håller inte på med någon bantningskampanj, mitt mål är att må bättre och vara hälsosam samt att få en starkare kropp, att gå ner några kilon på köpet skadar nog inte! Så nu startar jag kampen Me VS The fat, wish me luck! Nu ska jag ta en runda på crosstrainern medan alla andra häller i sig alkohol å äter svettiga hamburgare påvägen hem från krogen i natt, karaktär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar