fredag 7 januari 2011

Fredagslyx

Fakesmile?
Har lite fredagslyx för mig själv, dricker cider från vinglas. Utan att ha gjort något speciellt i dag att förtjäna det, så bara för att. Har just beställt en dagsresa till Tallinn den 25.3, var just där, men fick en gratis kryssning från båten som måste användas före 31.3. Och det är passligt innan min 20-års dag. Och så älskar jag Estland, skulle gärna bo i Tallinn, är så vackert där. Fast det negativa är att jag inte fattar ett piip av vad dom säger. Eller joo lite, fast låter mest som en full finlandssvensk som int kan prata finska men gör det ändå. Anyway den här gången blir offret för resan pojkvännen, men blir min present till honom på vår 6-års dag lite i förtid (9.5.). I morgon ska jag också vara en super-flickvän och bjuda Jesse på leffa. För att det i dag e hans Ohi on från milin :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar