onsdag 5 januari 2011

The year 2010

För att få mig en funderare över hur året 2010 varit så tänker jag nu berätta kort om det genom att svara på dessa frågor.

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
Blev närvårdare

Fick några av dina vänner barn?
Jo

Vilka länder besökte du?
Estland x 2

Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?
Mera kul saker, fast är kanske omöjligt

Vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför?
4.6, för skolan tog slut

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
På mig själv antagligen.

Vad önskar du att du gjort mera av?
Berättat oftare hur viktiga mina nära och kära är

Vad önskar du att du gjort mindre av?
Ätit skräpmat

Hur firade du nyårsafton?
Med champagne

Blev du kär under 2010?
Nej det var jag ju redan

Bästa filmen?
Måste såklart svara Harry Potter 7, som det stora fan jag fortfarande är

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var full och hade roligt (kommer inte ihåg var den firades, så måste vart en bra fest det)

Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Bekväm

Hur höll du dig från att bli galen?
Genom att redan vara lite galen

Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest?
Kim Kardashian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar