onsdag 26 januari 2011

Hallå där ute

Shit har nånslags tatuerings abstinens pågång just nu. Dock har jag ju bara gjort en tatuering på typ ett år så beroende är jag int. Så abstinens är nog int rätt ord. Men nu svamlar jag på som vanligt, kanske för att lyssnat på endast två låtar om och om i typ 20 minuter utan att notera detta, skärpning! Ibland undrar jag seriöst om det är något fel på min hjärna, kan tänka på 1000 saker på en gång, byta samtalsämne typ 10 gånger på en minut och är allmänt klumpig på alla områden i livet. Stackars min familj och mina vänner, men tack för att ni står ut med mej ändå! Jaa tillbaks där jag började, har i alla fall funderat länge på att skaffa en till tatuering, har 100 olika idéer, men alla får nog inte plats på kroppen. Attans att jag valt detta yrke ibland; man måste alltid ha rena händer, se allmänt prydlig ut och absolut inga tatueringar på halsen eller annat så kallat extremt. Florence Nightingale släng dej i väggen, om jag vill se ut som jag vill. Blir jag inte anställd för att det står fuck you tatuerat i pannan så är det nog deras förlust inte min! Skämtåsido dock, men har ni några bra idéer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar