söndag 22 maj 2011

Krabba!

I dag har jag tyvärr inget positivt att skriva, känns som livet suger just nu; hatar krapula, må illa, spy, huvudvärk, blää! Och någo rysse champagne dricker jag aldrig igen. För på dom ca 6 år som jag har druckit alkohol så har jag spytt endast en gång i krapulan (under fyllan ska jag int ens nämna), i dag har jag nog spytt för hela president och fosterland, intressant va? Nej men nu ska jag fortsätta hoppas på att nån kommer och lägger ett dropp på mig så jag slipper att gå efter nytt vatten hela tiden. Men det är ju i slutändan självförvållat och man mår väl som man förtjänar och jättekul var det i går, jee något positivt i det här annars så bittra inlägget. Nåjaa men nu ska jag försöka lyfta på baken och dra i väg mej på lillbrorsans 12-års kalas, tårta for the win :D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar