lördag 14 maj 2011

Snälla ge inte upp!

Blev inte att fara till Ekenäs, då jag på halva vägen märkte att det inte gick att styra min bil normalt. Så nu e något sönder, fast det får man räkna med när man har en gammal bil. Hoppas bara att det går att laga och int kostar en förmögenhet, för min bil är 22 år. Men jag vill int att hon ska gå sönder, för det kan låta konstigt, men jag gillar min bil jättemycket och vill helst att hon hålls hel. Och jo jag kallar henne till hon, also known as Baabsi och piratskeppet. Det är mera personligt så tycker jag. Andra kanske int ser det jag ser i henne, hon har stil då hon int ser ut som alla andra och det stör int mej att hon är lite gammal och inte i toppskick längre. Så nu ha jag förklarat hur mycket jag gillar min gamla skorv och bett om att hon int ger upp riktigt ännu, hoppas det fungerar :). Nu har jag bara dåligt samvete för att Emelie säkert väntat att jag sku komma, damn! Hinner inte fara dit och hälsa på så ofta som jag vill, hon blir bara större för varje gång. Nåjaa hoppas jag endå är en någolunda bra gumor :)!

Baabsi

Emelie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar