fredag 6 maj 2011

Undermedvetet

Hade en helt sjuk dröm i natt, har nog blivit för stressad över att alla ska ha barn hit och dit. Jaa men jag drömde att jag väntade tvillingar; en flicka och en pojke tror jag. Min mage var enorm, typ som en stor jumppaboll, minst. Sen sku jag då föda, trodde jag i alla fall. Det var helt hemskt och ingen i min familj var till nån hjälp, alla bara sprang hit och dit och berätta inget hur det sku vara och jag var livrädd. Mittiallt säger Jesse att han fick leidån och vill åka hem. Före jag vakna kom vi mittiallt på att vi inte alls kommit ihåg att bestämma namn på barnen och sen var det ingen brådska att åka till någo sjukhus för sen sku namnen mittiallt bestämmas. Det sjukaste var att jag inte alls hade fattat att jag nu måste föda två barn, jag menar det e ju TVÅ ungar som ska ut, herriguud. Så nu till Ina säger jag; tack för att du valt att bli barnmorska så att du finns där för mig om det sku gå så här dåligt den dag jag behöver det :)! Så nu vet ni vad som tydligen pågår i mitt undermedvetna, haha. Nice friday everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar