lördag 14 maj 2011

Morning :)!

Är ovanligt tidigt vaken för att vara lördag, men har mycket att göra i dag. Först ska jag fara i väg till Ekenäs och hälsa på min kära vän Lulle och hela hennes familj, inklusive min ljuvliga guddotter Emelie och i kväll har Janina 20-års fest så d ska bli kul, hoppas bara att det inte regnar så mycket. Sen måst jag bara berätta att ibland (hmm?) e jag nog ganska dum; i går trodd jag att det var så varmt att man kunde gå ut i tisha, vilket det ju inte var, resulterade i att jag köpte en billig huppari från h&m på vägen till skolan, bra ursäkt för att shoppa, haha. Sen så märkte jag just när jag sku bränna en ny cd till bilen att jag av misstag ha köpt DVD skivor, det ni. I brist på annat att berätta så kommer här lite bilder från i går och dagens låt såklart. Ha en trevlig lördag :)!
Så här känner jag ibland innan träning

Men när det är gjort så är man sååå glad :)

Gott, smaka vaniljsås ;)

Turqu

Tydligen har det kommit en cirkus till parken bredvid mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar