onsdag 14 september 2011

Hatar höst!

Nu ska jag vara helt ärlig, den här morgonen har inte varit bra. I natt kunde jag inte sova för att det regnade och stormade så förbannat. Pulsklockan fungerade inte till min morgonträning och paraplyt gick sönder på vägen till skolan. Gaah, jag bara hatar höstens hemska, äckliga och blöta väder. Det är väl mysigt när det börjar bli mörkt tycker dom flesta, kan jag inte hålla med om, jag mår inte bra av det här jävla klimatet. Man blir trött, orkelös, utan motivation och vill helst dra täcket över huvudet och inte längre gå utanför dörren då det regnar. Skulle verkligen behöva en resa till någon varmare breddgrad att se framemot. Så vill ni sponsra åt mig en resa anywere det är varmare än här så varsågoda, jag blir er evigt tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar