torsdag 22 september 2011

Shit pomfritt!

Guud vad dum man kan va! Akkun i telefonen tog slut, börjar leta efter min laddare, men hittar den ingenstans, har snart vänt upp och ner på hela lägenheten, har troligen glömt laddaren i Kimito hos Jesse. Dit jag är påväg på lördag, faan. Och ingen bil har jag heller så kan inte åka till gigantti och köpa en ny laddare, men Claes Ohlson bli nästa eller hoppas Jesse sku orka hämta den hit. Intressant inlägg det blev, måste skriva av mig om mina i-landsproblem bara, kan inte någon skicka mej en laddare till samsung? Nej nu blir jag rabiat på min telefon som piper på och stressäter kinamat, inte bra. Återkommer då jag samlat mig en smula, visar ju bara hur beroende man är av den jäkla telefonen. Dagens låt blir heavy; lyssnar alltid på ''arg'' musik då jag är stressad eller arg, lugnar ner en bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar