tisdag 13 september 2011

Tisdag

Well hello boys and girls! Och många grattisar till min kära storasyster som idag firar hela 30 jordsnurr, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig och dina kloka råd :)! Sitter ännu i skolan och försöker peta ihop en CV och en arbetsansökan, låter inte så svårt kan ni tänka? Men saken är den att det ska vara på engelska, och blir liksom ingen ordning i det jag skriver. Jag fattar inte vart min engelska har tagit vägen, har aldrig varit något proffs, men kunnat stava bättre än nu iaf. Men nu känner jag att det börjar bli dags att traska hemåt och få någon mat i magen. Måste dock gå via Akademiska bokhandeln och se om jag hittar nån bra engelsk ordbok. Eftersom skolans elektroniska ordbok kommer med en massa underliga förslag, iaf enligt mig? Roliga saker jag har att dela med er; dagar av en omotiverad studerandes liv, fast är väl bättre än inget.






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar