lördag 17 september 2011

Om dygnet var längre

Tänk om människor inte skulle behöva sömn? Man skulle alltid kunna vara vaken och jäkla effektiv. Om dygnet hade en timme till skulle jag säkert spendera den med att läsa; det jag vill och inte det skolan tvingar mig. Har läst tre böcker av eget intresse på senaste året och förut läste jag som en tok. Jaa vad annat då, här sitter jag på ett nattskift som jag hastigt i morse blev erbjuden och min svaghet är tyvärr att jag inte kan säga nej. Men pengar är ju alltid roligt. I morgon ska jag åka iväg till Ekenäs och träffa min härliga Guddotter Emelie, känns så länge sen, fast det kanske var tre veckor sen jag var där senast, men saknar min gullunge för det, varje dag. Nu ork jag nog inte skriva mer, då blir så mycket stavfel för jag är för trött, haha. Vad skulle du göra om dygnet hade en timme till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar