tisdag 27 september 2011

Sol!

I dag kan man väl inte annat än att vara glad, när solen skiner så fint. För tillfället sitter jag i skolans bibba (har håltimme till kl.13) och kommer att ha skola idag till typ kl.16, hoppas solen orkar skina lite sen ännu så man får njuta lite. Annars då? Håller på att bli smått nervös, för hela våren har vi hållt på med ett projekt där vi ska hålla nån grejj för äldre personer genom data (typ som en tv-show om ni förstår alls vad jag menar?). Anyway vårt handlar om hudvård och i morgon 13.30 sänds det, känns pirrigt men roligt. Är bara rädd för att jag ska börja svamla eller skratta hysteriskt, skulle vara så jag, haha. Tycker inte om att presentera saker framför klassen eller stora grupper, det passar helt enkelt inte min personlighet, fast det ska gå bra, det är säkert ett gäng trevliga tanter vi får prata med. I går var jag på höstens första spinning-pass och satan jag har ont i baken idag, men det är det värt. Konstigt och fumligt inlägg det här blev, är så exited. Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar