fredag 16 mars 2012

Att ha en dålig vecka

Känns helt konstigt att det redan är fredag, vart for veckan? Hade bara två skoldagar och förövrigt har det varit en konstig men kul vecka. I går skulle vi söka praktikplats på jobstep som alltid stärvar då man behöv det och just igår sade min mokkula upp kontraktet. Gick till Dna och fick en ny och vet ni vad han svarar när jag sa att den dött? jaa, den modellen har ett typfel och går förr eller senare sönder (men dra tillbaka dem och ersätt istället för att ha massa sura kunder varje vecka, ca 50 stycken tydligen?). Men nu fungerar nätet igen efter några om och men med installationen, är verkligen värdelös på teknik. Märkte just att det inte blivit speciellt mycket bloggande på senaste tiden men min hjärna är för tillfället ockuperad av andra saker. Ina har bott här i veckan och har liksom skyllt på att jag ska hålla henne sällskap så jag slipper skolarbete? Tur att hon känt mej halva livet och vet att man inte ska ta åt sig fast jag dampar över det mesta och diverse ångestattacker har angripit mej i veckan, dock ingen aning varför. Hoppas inget hemskt ska hända? Massa konstigt babbel det här, nu ska jag skriva klart min missbrukaruppgift och sen blir det häng med Jesses mommo (kan man säga hänga med en över 70-åring?), låter lite coolt sådär och så måste jag packa. Ska nu tillbringa 4 veckor framåt med praktik i Kimito och om 12 dagar flyttar vi in i huset och har inte ett klädesplagg nersatt i väskan än, stress? jaa! Här ännu lite bilder från gårdagen, tänkte äta ihjäl mej på kinesisk take away, sjukt mycket mat för två personer.



Filt från Hemtex
Knoppar till tvbyrån jag ska måla och fixa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar