torsdag 8 mars 2012

My friday is your thursday

I dag är sista skoldagen för veckan med presentation av vårt grupparbete och sen tar jag helg. Tycker egentligen inte om att stå framför hela klassen (som nu också är dubbelt större då vi är vård och socionomer tillsammans). Kan inte nu förstå att då jag var liten ville jag bli skådespelare och älskade att stå på scen och vara mittpunkten och i dagsläget hatar jag att ens stå framför klassen? konstigt hur saker förändras. Nån värre scenskräck har jag inte, men hatar att det aldrig blir som man tänkt, man börjar svamla och så förstår ingen vad man menar, fast ska ju inte stå där ensam så ska väl gå bra. I dag har jag redan fredag mentalt, jobbigt då man inte kan hålla reda på dagarna. Nu blir det träning och sedan mot skolan för att öva till presentationen, wish me luck, kan verkligen behövas. Det här blev nu ett ganska råddigt inlägg men det är väl sån jag är, haha. Dagen kan ju inte heller göras bättre av att det är full sol ute och tyvärr sitter jag i skolan till kl.16, efter lektionen ska jag jobba på uppgifter och är först 20-tiden i Kimito så hinner nog inte njuta så mycket av den fina dagen. Och i morgon blir det väckning typ 3.30 då vi ska starta mot Helsingfors redan halv 5 och i Tallinn har dom lovat snö hela helgen, blää, hoppas det ändrar och blir solsken i stället. Egentligen skulle det här inlägget handla om vad jag shoppade i går, nämligen nya jeans, lite ringar, lite annat smått och gott och så ett par röda converse (kan inte bestämma om jag gillar färgen än, men mina vita har nog sett sina bästa dagar och så var dessa just nu på 25€ rabatt) så var bara tvungen att köpa dem och gjorde ju en god gärning samtidigt, ni vet känslan va? 






Kan ju inte fota som normala människor, men lite roligare såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar